top of page
  • Writer's pictureSuzi Asfour

Ustvarjanje svojega mesta med uspešnimi in predanimi ljudmi

Updated: Apr 11

Nedavno sem imela privilegij udeležiti se letne Smart Money konference, ki je tokrat pod sloganom "Belong" združila izjemno uspešne zastopnike iz kar šestih držav in številne priložnosti za mreženje in izmenjavo izkušenj. Bila sem polna pričakovanj, da bom v tem okolju našla navdih, znanje in morebitno usmeritev za svojo kariero. Seveda sem jih dobila, a sem se prav zaradi uspešnosti vseh okoli mene, počutila tudi osamljeno in izgubljeno. Počutila sem se kot tujka, ki ne pripada in je prišla na praznovanje, ki ga pa še ni upravičena.


Ko sem stala na tem mostu, ki prečka reko Vrbas in vodi na otok, sem se v sebi borila. Po eni strani sem čutila močno željo, da prečkam most in se pridružim tistim na drugi strani, vidno uspešnim, prepričanim vase, polnim samozavesti. Videla sem njihove sijajne kariere, predane dosežke in jasno določene cilje. Po drugi strani pa me je vleklo nazaj na staro obrežje, kjer sem se počutila varno, kjer so mi bile stvari znane, kjer sem imela občutek, da sem doma. Tam sem že dosegla svoje cilje. Tam sem bila prepričana vase. Sedaj pa sem spet na začetku.


Vse okoli mene so bili ljudje, ki so mi govorili, da sem sposobna, da imam talent, da imam izjemno energijo, da me čaka svetla prihodnost v novi karieri. V moji glavi pa so se nenehno vrtela vprašanja: "Ali sem sploh na pravi poti? Ali sem sposobna doseči svoje cilje? Ali lahko dosežem to, kar so oni? Ali sploh lahko svetu, strankam ponudim sebe kot zavarovalno zastopnico?«


Med tem notranjim bojem sem si prizadevala najti odgovore. Zapuščam svojo staro identiteto in se premikam v novo. Ne poznam je še dobro, zato me seveda navdajajo tudi občutki dvoma in negotovosti, ovire, izzivi in vprašanja. Jasnih odgovorov nisem dobila, sem pa prišla do nekaterih pomembnih spoznanj. Spoznala sem, da ni nič narobe s tem, da sem spet na začetku in da nima smisla primerjati svojih začetkov z nekom, ki je svoje cilje že dosegel. Vsak je nekoč začel, eni že prej, eni sedaj. Najpomembnejše je bilo spoznanje, da je na meni, da ustvarim svoje mesto med že uspešnimi ljudmi in svoj pomen med strankami. Ključno je, da verjamem vase, da sledim svojim strastem, svojim talentom in svoji novi nalogi. Zavarovalno zastopanje je plemenita naloga, ki prinaša zaščito mnogim posameznikom, družinam in podjetjem. Na konferenci sem slišala veliko zgodb o tem, kako so ljudje bili ali pa niso bili finančno zaščiteni, ko so jih presenetili življenjski dogodki, katere nihče od nas ne želi doživeti. Pa vendar so sestavni del življenja.


Iz konference Belong se nisem vrnila enaka. Še vedno sem na začetku svoje nove kariere, a se vsak dan znova podam na pot in sledim svojim ciljem, svojim vrednotam in svojemu srcu. Srčni utrip mojih aktivnosti je moja ustvarjalnost in moji cilji so gorivo, ki poganjajo mojo odločnost. Hvaležna in radostna sem prečkala most, zato da se priključim uspešnim in predanim ljudem ter med njimi zrastem v svojo novo identiteto. Oni že vrsto let delajo dobre stvari za dobre ljudi. In prav to želim delati za vas, dragi moji bralci.


@smartmoneyslovenia



41 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page