top of page
  • Writer's pictureSuzi Asfour

Od zavarovalniškega telebana do srebrnega top agenta

Moja sprememba poslovne poti iz podpore direktorju v podporo ljudem pri vzpostavljanju njihove finančno varnese prihodnosti je dokaj nenavadna. Ali pa tudi ne. Če namreč pomislim globlje, so ključne sestavine pravzaprav enake: podpora, spoštovanje, razumevanje, zaupanje, iskrena komunikacija in gradnja partnerskega odnosa. In tista globoka predanost, narediti vse, kar je v moči najboljše podpore, da so pomembne vsebine za vse deležnike kakovostno urejene.


Na teh vrednotah si počasi in predano ustvarjam prve rezultate. Na drugi strani moje podpore sedaj ne stoji več samo direktor, temveč družine, mladi posamezniki, podjetniki. Njihovo zaupanje in priporočila so veter v krila mojega napredka. Brez njih v soboto ne bi prejela svojega prvega priznanja.


Strm začetni vzpon je bil vreden vsake ure učenja. V pičlih treh mesecih sem se iz zavarovalniškega telebana prelevila v srebrnega top agenta. A tukaj se zgodba šele prav začenja. Moja nova vloga mi ne prinaša samo novo profesionalno izpolnitev, temveč predvsem izjemno priložnost pomagati ljudem ustvariti bolj varno in stabilno finančno prihodnost. In to je največja nagrada, ki si jo lahko zaželim.


@smartmoneyslovenija1




18 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page