top of page
  • Writer's pictureSuzi Asfour

Današnja odločitev oblikuje naš jutri

Zelo pogosto mi ljudje povedo, da sem v zadnjih letih zacvetela. Da sem videti mladostno in polna energije. Zanima jih, kaj je skrivnost mojega recepta. V resnici ni nič posebnega, a hkrati je poln ključnih sestavin.

Sestavila sem ga z eno samo odločitvijo. Namreč, ko se je moje življenje pred desetimi leti sesedlo samo vase, sem se odločila, da bom pa sedaj čisto zares sebe vedno postavila na prvo mesto. Da bom najprej poskrbela zase, potem pa za druge. Da skrb zase ni egoizem, temveč moja odgovornost. Da lahko polno poskrbim za druge šele, ko sem polno poskrbela zase. In to na vseh ravneh. A skrb zase ne pomeni le na fizični, čustveni in mentalni ravni, temveč tudi na finančni. Zavedam se namreč, kako pomembno je biti finančno pismen, saj sem skozi lastne izkušnje spoznala breme previsokih kreditov in prenizkih prihodkov. Ko sem ostala še brez službe, pa sem popolnoma izgubila tla pod nogami. Zelo boleča, a dragocena izkušnja, ki pa me je pripeljala do ženske, kakršna sem danes - samostojna, neodvisna in sposobna v celoti poskrbeti zase. Zavedam se, da vsaka odločitev, ki jo sprejmem danes, vpliva na moje življenje v prihodnosti. Z boljšim zavedanjem lahko sprejemam boljše izbire in odločitve, kar prinaša boljše rezultate, tako v mojem življenju kot v življenju mojih najbližjih.

Sprejetje, kakor tudi nesprejetje modrih finančnih odločitev, bo v vsakem primeru vplivalo tudi na vašo prihodnost. Svobodno izbiramo svoje odločitve, vendar pa ne moremo izbrati posledic, ki prihajajo z njimi. Ključno je ozaveščanje, da je veliko lažje sproti skrbeti za modre finančne odločitve kot pa se v primeru nepričakovanega dogodka soočati še z velikimi finančnimi obremenitvami ali celo izgubami. Odložiti kratkoročni užitek za dolgoročno preskrbljenost je ena od takšnih modrih odločitev.

In kakšno odločitev boste vi danes sprejeli? Pokličite me za brezplačno svetovanje.

@smartmoneysolutions



26 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page